آبایان در این سال ها با تولید و فروش مقاطع متنوع پروفیل یو پی وی سی همیشه در تلاش بوده تا فعالیت تولیدی و خدمات خود را با نگاه و نظرات مخاطبان همراه کند . رعایت کیفیت در تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مصرف کننده از جمله مسئولیت هایی است که آبایان در قبال جامعه مخاطبان خود و هم راستا با شرایط بازار و نیاز جامعه احساس می کند.
حال آبایان با توجه به نیاز مخاطبین خود و برنامه هایی که در راه دارد در جهت توسعه این برند و افزایش حجم تولید و شروع تبلیغات گسترده در سطح کشور تصمیم بر ری برندینگ گرفته است . این ری برندینگ شامل باز طراحی تمامی لیبل های محصولات می شود . مفاهیم کلی اِلمان ها همانند گذشته تغیری نداشته و فقط طراحی لوگو خود را با نیاز بازار و نگاه مخاطب همراه کرده است.