متن خود را برای جستجو وارد کنید

نوسازی ساختمان و بازسازی خانه های قدیمی با کم ترین هزینه

بازسازی خانه های قدیمی

عمر مفید آپارتمان‌ها و خانه‌های ساخته شده در ایران حدود 25 سال است. اگر می‌خواهید خانه‌ای زیبا و به قول معروف سرپا داشته باشید بعد از گذشت چندسال باید آن‌ را بازسازی کنید. امروزه با توجه به افزایش قیمت مسکن بسیاری از افراد به جای تعویض خانه روش نوسازی را انتخاب می‌کنند زیرا هزینه‌های کمتری دارد.

اگر بازسازی خانه‌های قدیمی اصولی انجام شود و پنجره‌های قدیمی با پنجره‌های جدید تعویض شوند نتیجه خوبی حاصل می‌شود. بازسازی پنجره قدیمی علاوه بر ظاهر، در امنیت خانه نیز تاثیرگذار است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با بازسازی خانه‌های قدیمی با کمترین هزینه صحبت کنیم با ما همراه باشید. اگر شما هم به فکر نوسازی ساختمان هستید، این مطلب را مطالعه کنید.

بازسازی خانه های قدیمی

معماری داخلی خانه همزمان با گذر زمان تغییر می‌کند. به طور مثال در گذشته آشپزخانه‌ها کاملا مجزا از پذیرایی بود. بعدها با  تخریب یکی از دیوارها آشپزخانه‌های اپن ساخته شده اما امروزه نیز اپن حذف شده است و آشپزخانه‌هایی با نام جزیره رایج شده است.

همچنین پنجره‌ها و درب‌ها نیز در گذشته از آهن ساخته می‌شدند و یا حتی قبل‌تر از آن پنجره چوبی برای هر خانه‌ای وجود داشت. اما امروزه پنجره‌های دو جداره به دلیل مزایایی که دارند رایج هستند. برای تعویض پنجره‌ها نیاز به خرید پروفیل درب و پنجره UPVC خواهید داشت. اگر قصد بازسازی ویلا را دارید، حتما پنجره‌های چوبی را تعویض کنید؛ برای این کار می‌توانید از فریم بازسازی استفاده کنید. در بازسازی منازل و ویلا با پنجره های بزرگ نصب حفاظ را فراموش نکنید. یک حفاظ پنجره ساده و شیک نه تنها امنیت را برقرار می‌کند بلکه زیبایی خاص خود را دارد.

بازسازی آپارتمان

امروزه بیشتر خانه‌ها آپارتمانی هستند و بازسازی آپارتمان بسیار رایج است. اگر یک آپارتمان چند سال ساخت خریده‌اید بازسازی آن برایتان بسیار جذاب خواهد بود. بازسازی فضاهای زیر سبب می‌شود تغییرات چشمگیری در آپارتمان حاصل شود

بازسازی حمام

کاشی‌های حمام با مرور زمان رنگ و لعاب خود را از دست می‌دهند و قدیمی می‌شوند. اگر حمام دارای پنجره کوچکی است می‌توانید آن را با پنجره‌هایی که قاب پروفیل دارند تعویض کنید. برای بزرگ‌تر نشان دادن حمام و دلگیر نبودن فضا از کاشی‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید.

بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی نبز بسیار مهم است اگر فضای بزرگی در اختیار دارد می‌توانید توالت فرنگی نیز نصب کنید.

تعویض پنجره‌های قدیمی با یوپی وی سی

پنجره‌ها و درب‌ها بسیار مهم هستند زیرا در اتلاف انرژی و ورود حشرات موزی بسیار نقش دارند. امروزه در ساخت پنجره‌ها از پروفیل استفاده می‌شود. پروفیل در و پنجره آبایان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که پیشنهاد میکنیم از محصولات آن بازدید کنید. در هنگام خرید پنجره به پروفیل درب و پنجره دوجداره دقت کنید که از مواد بی کیفیت و تقلبی نباشد زیرا قرار است این پنجره‌ها سالیان سال استفاده شوند. برای این که بتوانید درباره مواد یو پی وی سی و انواع پروفیل UPVC اطلاعات کامل‌تری به دست آورید، وارد بلاگ آبایان پروفیل شده و مقالات رایگان سایت را مشاهده کنید.

علت بخار زدن پنجره دو جداره چیست؟
حتما بخوانید

نقاشی

در نوسازی آپارتمان رنگ کردن دیوارها نیز می‌تواند تغییرات خوبی را ایجاد کند. برای پذیرایی از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا فضای خانه بزرگتر شود . می‌توانید ترکیبی از رنگ و کاغذ دیواری داشته باشید و یکی از دیوارها کاغذ دیواری باشد.

بازسازی خانه های قدیمی با کمترین هزینه

اهمیت و نتایج فوق العاده بازسازی خانه برای همگان روشن است اما نکته‌‌ بسیار مهم هزینه تمام شده بازسازی است. اگر در جریان کارهای بازسازی منزل قرار بگیرید دلتان می‌خواهد که تغییرات زیادی داشته باشید حتی به فکر تعویض مبل و پرده‌ها نیز خواهید بود. اگر یک برنامه جامع و کامل نداشته باشید هزینه زیادی را متحمل می‌شوید. بهتر است ابتدا دقیقا مشخص کنید که قصد دارید چه تغییراتی را اعمال کنید. اولویت بندی بسیار مهم است. موارد زیر پیشنهاد ما به شما است:

  • بازسازی حمام و سرویس بهداشتی
  • تعویض پنجره‌های قدیمی با پنچره‌هایی با قاب پروفیل
  • رنگ آمیزی فضای داخلی آپارتمان
  • تعویض سرامیک کف
  • تعویض کابیت‌ها

پروفیل بازسازی، بهترین انتخاب برای تعویض پنجره ها

یکی از بهترین محصولات آبایان پروفیل که می‌توانید برای تعویض پنجره‌ها بدون تخریب از آن استفاده کنید، پروفیل بازسازی UPVC است. با استفاده از پروفیل فریم بازسازی یو پی وی سی، در بازسازی پنجره ها زمان زیادی صرفه جویی می‌شود. پروفیل بازسازی نسخه تقویت شده همان پروفیل قبلی است، با این تفاوت که یک لبه 4 سانتی‌متری اضافه در آن وجود دارد تا فریم قدیمی به وسیله آن کاملا پوشش داده شود.

همچنین علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان، به علت عایق بودن پروفیل فریم بازسازی، مقاوم‌سازی در مقابل گرما، سرما، صدا و گردوغبار بیش‌تر است. برای آشنایی بیش‌تر با این محصول، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه خرید پروفیل فریم مراجعه کنید یا با متخصصین ما تماس بگیرید.

جمع بندی

نوسازی آپارتمان و بازسازی منازل مسکونی یک ضرورت است. به طور کلی خانه نیز نیاز به نگهداری و رسیدگی دارید. خرید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی یکی از مهم‌ترین کارها در بازسازی منازل است زیرا پنجره‌های دوجداره نقش مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش هزینه‌ها خواهند داشت. از طرفی پروفیل بسیار بادوام است و سال‌های سال برایتان کار می‌کند. برای آشنایی بیش‌تر با ابعاد فریم پنجره یو پی وی سی، می‌توانید به بلاگ آبایان پروفیل مراجعه کنید. همچنین برای خرید پروفیل در و پنجره، با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط