متن خود را برای جستجو وارد کنید

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته 1403

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته یکی از رویدادهای مهم نمایشگاهی منطقه غرب آسیا می باشد که سالانه با جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی بر پا می گردد. مشارکت در این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دهند . حضور شرکت های بزرگ داخلی و خارجی همانند آبایان پلیمر صنعت جنوب پارس در این نمایشگاه این فرصت را برای شرکت ها و موسسات تحقیقاتی ایرانی فراهم می کند تا با تعاملی سازنده ، نسبت به ایجاد یک رابطه پایدار و بومی سازی دانش مورد نیاز در این زمینه گام های موثری برداشته تا خودکفایی را در صنعت در و پنجره کشور فراهم نمایند .

صنعت ساختمان یکی از بزرگترین بخش های اقتصاد کشور است . این صنعت نقش انکار ناپذیری در ایجاد فرصت های سرمایه گذاری ، تولید ثروت و ارزش افزوده در اقتصاد دارد . بر اساس مطالعات انجام شده نمای ساختمان ها نقش مهمی در زیبایی شهری و تاثیر شگرفی بر انگیزش شهروندان دارد که این امر به سهم خود در رونق اقتصادی شهری موثر می باشد . امروزه نمای ساختمان توجه بسیاری از معماران را به خودش جلب کرده است . نمای ساختمان هم از نظر زیبایی ظاهری و هم استحکام و دوام ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در این راستا درب های وروی و پنجره های ساختمان علاوه بر اینکه عامل حفاظتی و تامین امنیت محسوب می گردد در زیبایی و مدیریت انرژی ساختمان ها سهم به سزایی دارند که شرکت آبایان با تلاش و همت نیروهای توانمند تواسته است دستاوردهای قابل توجهی داشته باشد .

حضور شرکت آبایان پروفیل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
حتما بخوانید

صنعت در و پنجره به عنوان یکی از صنایع مادر از سابقه ای دیر ینه و نقش کلیدی در ساخت و ساز و توسعه پایدار شهری برخوردار است . این صنعت با تولید انواع مختلف در و پنجره های چوبی، فلزی، دوجداره و … نقش مهمی در تامین نیازهای ساختمانی ، ارتقای سطح کیفی زندگی و زیبایی نمای ساختمان ها ایفا کند.

سخن پایانی   

آبایان مانند سالهای گذشته بسیار عالی ظاهر شد و اینبار با خلاقیت در غرفه و برندینگ ، و همین هماهنگی باعث شد تا لقب بهترین غرفه را نمایشگاه در و پنجره خرداد ماه 1403دریافت کند .

آبایان شما را به دیدن غرفه ای فضایی دعوت میکند .   

فضـا آرام مـی شـود

با پروفیل در و پنجره مستحکم آبایان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط