متن خود را برای جستجو وارد کنید

رونمایی از لوگو جدید آبایان

رنگی نو، چهره ای نو

شرکت آبایان پروفیل تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی در و پنجره ، فعالیت خود را از سال 1396 در زمینی به مساحت بیش از 20000 متر مربع و زیربنایی در حدود 10000 متر مربع با هدف کمک به صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور آغاز کرد . ظرفیت تولید این مجموعه در فاز نخست سالیانه حدود 4000 تن و با 7 قالب بود که در فاز دوم و با افزایش ماشین آلات و تکمیل قالب های تولید به 15 عدد ، به تولید معادل 8000 تن در سال رسید . آبایان پروفیل در ادامه با جذب نمایندگان متعددی از سراسر کشور، دسترسی سریع و آسان فعالان صنعت عمران و ساختمان سازی را به محصولاتش فراهم کرده است.

آبایان در این سال ها با تولید و فروش مقاطع متنوع پروفیل یو پی وی سی همیشه در تلاش بوده تا فعالیت تولیدی و خدمات خود را با نگاه و نظرات مخاطبان همراه کند . رعایت کیفیت در تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مصرف کننده از جمله مسئولیت هایی است که آبایان در قبال جامعه مخاطبان خود و هم راستا با شرایط بازار و نیاز جامعه احساس می کند.

حال آبایان با توجه به نیاز مخاطبین خود و برنامه هایی که در راه دارد در جهت توسعه این برند و افزایش حجم تولید و شروع تبلیغات گسترده در سطح کشور تصمیم بر ری برندینگ گرفته است . این ری برندینگ شامل باز طراحی تمامی لیبل های محصولات می شود . مفاهیم کلی اِلمان ها همانند گذشته تغیری نداشته و فقط طراحی لوگو خود را با نیاز بازار و نگاه مخاطب همراه کرده است.

عرضه محصولات جدید در فاز اول طرح توسعه شرکت آبایان پروفیل
حتما بخوانید

(آبایان) نام کوهی افسانه ای است که آن گونه که در گفته ها و نوشته ها آمده چهل فرسنگ ارتفاع دارد . دلیل انتخاب این اسم برای برند و محصولات مجموعه آبایان پروفیل این است که یک واژه اصیل فارسی و ایرانی است و از آنجا که لوگو یک نشانه است که به صورت گرافیکی طراحی میشود و باید این قابلیت را داشته باشد که به یاد ماندنی بوده و در خاطر باقی بماند ، واژه آبایان نیز استقامت ، استحکام و استواری کوه را در یاد و خاطر مخاطب تداعی میکند.


یکی دیگر از اِلمان های استفاده شده در لوگوی آبایان نماد گوزن است که به گوزن زرد ایرانی اشاره دارد . این نوع گوزن که تا چند سال پیش در آستانه انقراض قرار داشت ولی با تمهیدات انجام شده از خطر انقراض در ایران نجات یافت و اینک در مناطق جنگلی زاگرس و جنگل های گرمسیری خوزستان زندگی میکند . در طراحی جدید رنگ آبی کمرنگ که پیشتر در طراحی لوگو از آن استفاده شده بود جای خود را به رنگ های قرمز و آبی پررنگ داده است . یکی دیگر از تغیرات لوگو در تایپ و نوشتار فارسی و انگلیسی لوگو بوده که نمایانگر آرکی تایپ(Archetype)حاکم و شخصیت قهرمان برند است . (رنگی نو،چهره ای نو) نیز به عنوان شعار این کمپین انتخاب شده که به نوعی گویای تغیرات لوگو و طراحی جدید محصولات است . مخاطبین آبایان همچنین منتظر زبان جدید طراحی و تغیرات عمده در ظاهر و شاکله محصولات آبایان پروفیل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط