متن خود را برای جستجو وارد کنید

انواع پنجرهupvc آبایان

1. پنجره تک حالته

2. پنجره دوحالته

3. پنجره کشویی

4. پنجره آکاردئونی

5. پنجره پنجره فرانسوی

6. پنجره فولکس واگنی

7. پنجره کلنگی

8. پنجره هلالی

9. پنجره سایبانی

10. پنجره خلیجی

1.   پنجره یو پی وی سی تک حالته

پنجره‌تک‌حالته به گونه ای طراحی شده که فقط در یک حالت قابل حرکت میباشد(حالت افقی).به همین علت به پنجره لولایی نیز معروف است.پنجرۀ upvc تک‌حالته دارای یک دستگیره است که به راحتی باز و بسته میشود.چون این پنجره‌درهمه‌ جا کاربرد‌های زیادی‌دارد، همه ‌ما با آن آشنا هستیم.پنجره upvc تک‌حالته ‌درمکان‌هایی چون مدارس،هتل ها،کتابخانه هاو…استفاده میشود.مزیت ویژه این پنجره، قیمت پایین‌تر ان است.

مزایا:

1.     قیمت پایین‌تر

2.     نصب اسان‌تر

3.     قابلیت ترکیب با پنجره های ثابت

4.     امکان تعویض اسان اجزا

5.     دارای استاندارد

2.   پنجره یو پی وی سی دوحالته

یک نوع پنجرۀ قابل بازشدن در حالت های مختلف است.این پنجره ها مقاومت بالایی در برابر حوادث مختلف دارند.از این پنجره میتوان در بیشتر مکان هااستفاده کرد. پنجره دوحالته UPVC به دوصورت بازوبسته میشود.حالت اول به صورت لولایی و حالت دوم به صورت مورب میباشد.این پنجره ها برای کسانی که در خانه کودک دارند،بسیار مناسب است و دارای امنیت بالایی است.پنجره upvc دوحالته انواع مختلفی دارد و شما میتوانید در هر ابعادی که دلخواهتان است آن را سفارش دهید.پنجره های دوحالته در انواع متفاوتی از پروفیل های رنگی موجود هستند.همچنین آنها به صورت دوجداره و سه‌جداره ساخته میشوند.

مزایا:

1.    امنیت بالا

2.    تنوع پروفیل

3.    امکان استفاده در دو حالت

4.    مقاومت بالادر هنگام بروز حوادث

3.پنجره یو پی وی سی کشویی

در درب و پنجره دوجداره کشویی UPVC از دو تا حداکثر 4 لنگه مجزا استفاده می کنند کهدر مسیر ریلی خود در جهت افقی، به طرفین حرکت کرده و باز و بسته می شوند. پس نیاز است حداقل از دو لنگه بهره برد زیرا اگر یک لنگه بازشو داشته باشیم، لنگه ثابت نیز مورد نیاز خواهد بود.

لنگه ها به طور معمول در زمان بسته شدن بر روی یکدیگر قرار می گیرند که در برابر دما و صدا، نفوذ ناپذیر می باشند. این نوع سیستم بازشوی درب و پنجره، زحمت و دردسر کمتری را برای مصرف کننده به همراه دارد و میدان دید وسیع تری ارائه داده در نتیجه نور طبیعی فراوانی به فضای فضای داخلی وارد می کنند که باعث می شود بهینه ترین استفاده از فضای های کوچک داشته باشید.

مزایا

  1. امکان تهویه مناسب تر به دلیل امکان ساخت لنگه‌های بازشو در ابعاد بزرگتر
  2. امکان ساخت در ابعادی بزرگتر از اندازه‌های استاندارد
  3. عایق صوتی مناسب
  4. جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون خانه
  5. سهولت در باز و بسته شدن درب و پنجره‌ها
  6. ایجاد کمترین مزاحمت برای پرده‌ها
  7. فضای دسترسی بیشتر به فضای بیرون
  8. زیبایی ظاهری
  9. امنیت بالا با استفاده از قفل پنجره دوجداره

4.   پنجره یو پی وی سی آکاردئونی



این پنجره به زبان انگلیسی  fold and slide نام دارد.چون بیشتر در جاهایی که عرض پنجره بزرگ است،مثل طبقات هم کف رو به حیاط نصب میشوند.پنجره آکاردئونی پیچیدگی بالایی نسبت به سایر پنجره ها داردو علت نام گذاری آن این است که میشود ان را همانند یک اکاردئون بازوبسته کرد.

آشنایی با قطعه‌های پروفیل یو پی وی سی
حتما بخوانید

مزایا:

1.     اشغال فضای کم

2.     به میزان دلخواه شما باز و بسته میشوند.

4.     دارای بهترین و مرغوب ترین پروفیل ها هستند.

3.     داشتن ظاهر زیبا

5.   پنجره یو پی وی سی پنجره فرانسوی

یکی از مدرن‌ترین محصولات دربازاراست.این پنجره به صورت دولنگه باز میشودو هوا را به صورت کامل واردخانه میکند.نکته جالب اینجایت که اگر تمایل داشته باشید،میتوانید یک لنگه پنجره را هم باز بگذارید یا ببندید.پنجره دولنگه به گونه ای هستند که یک لنگه انها با دستگیره باز شده و دیگری که دستگیره ندارد،از طریق چفت داخلی بازوبسته میشود.این نوع پنجره در آپارتمان ها،کافه هاوخانه های ویلایی کاربرد دارد.نصب این نوع پنجره به مهارت و تخصص بالایی احتیاج دارد.

مزایا:

1.     تهویه کامل هوا

2.     بازشدن به دوصورت دولنگه و تک‌لنگه

3.     ظاهری مدرن و شیک

6.   پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

پنجرۀفولکس واگنی بسیارشبیه به درهای اتومبیل فولکس واگن عمل میکند.یعنی ابتدا همانندریل،چندسانتی متر به داخل می آید،سپس به صورت کشو حرکت کرده و باز میشود.نام دیگر این پنجره،پنجره کشویی است.به دلیل به کار بردن ابزارهای خاص در این نوع پنجره،پنجره فولکس واگنی گزینه بسیار خوبی برای ایجاد یک فضای دلپذیر و روح نواز است.از این پنجره میتوان در خانه هایی که دارای پنجره های قدی تا کف هستند،استفاده کردو یک محیط مدرن و زیبا را ایجاد کرد.چون این نوع پنجره زیبایی محیط خارج را به گونه ای برای شما به نمایش میگذارد،که هیچ پنجره ای قادر به ان نیست.این پنجره تاچهل و پنج درجه قابلیت بازگشایی دارد.این پنجره سه نوع مرسوم دارد:معمولی،اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.از این محصول میتوان در سالن های پذیرایی،سالن های کنفرانس،برج ها،ساختمان های اداری و…استفاده کرد.

تنها عیب این محصول را میتوان قیمت نسبتا بالای ان درمقایسه با سایر پنجره های upvc دانست.البته لازم به ذکر است که نسبت به مزیت های این محصول،قیمت ان بسیار مناسب است.

مزایا  :

1.     دارای رنگ بندی متنوع

2.     باعث زیبایی محیط خانه میشود.

3.     پنجره روی ریل حرکت کرده و بازگشایی ان به سهولت امکان پذیر است.

4.     طول عمربالا دارد.

5.     تهویه کامل هوا

6.     نور گیر مناسب

7.   پنجره یو پی وی سی کلنگی

این پنجره از چهار جهت (بالا،پایین،داخل و خارج)قابلیت بازگشای دارد.البته باد توجه داشت که این پنجره در هرحالتی که نصب میشود،در همان حالت هم بازگشایی میشود.این محصول نورگیر کافی دارد و برای تهویه هوا مناسب است و شمامیتوانید درهرجا که احتیاج به این دومورد دارید،این‌پنجره راخریداری‌ونصب کنید. پنجره های  upvcکلنگی(لولایی) در اندازه های مختلفی موجود هستندو بسیار انعطاف پذیراند.قیمت مناسب این محصول و هم چنین مواد اولیه مرغوب و با کیفیت به کارفته در ان،سبب شده است که این محصول به یکی از پرفروش ترین و بهترین محصولات ما تبدیل شود.درصورتی که مایل هستید پنجره خودرا از دوحالت باز کنید،میتوانید از پنجره های کلنگی دوحالته ما استفاده کنید. از این محصول میتوان در راه پله و اشپزخانه استفاده کرد.عیب این محصول محدود بودن ان است.چون نحوۀ ساخت و کاربرد ان از دیگر پنجره ها متمایز است.

انواع پنجره های upvc کلنگی

1.     تک حالته: فقط دریک جهت قابل گشایش است.

2.     کشویی: درهرنوع پنجره کشویی و کلنگی قابل گشایش است.

3.     دوحالته: در دوجهت قابل گشایش است.

مزایا:

1.     قدرت بالای سیستم بازشو

2.     نصب سریع واسان

3.     امکان تهویه هوای مناسب

امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط