متن خود را برای جستجو وارد کنید

مقایسه برندهای آبایان پلاس، آبایان گرین و آبایان اکو

پروفیل یو پی وی سی یکی از محصولات پرکاربرد در صنعت ساختمان است که دارای خصوصیات مثبت زیادی است. از جمله این خصوصیات می‌توان به عایق بودن در برابر صدا، حرارت، رطوبت، آب و هوا، ضد زنگ و ضد حشره بودن، قابل شستشو و تمیز کردن، زیبایی و استحکام بالا اشاره کرد. پروفیل یو پی وی سی در بازار ایران دارای برندهای مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی و تفاوت برندهای آبایان بپردازیم.

آبایان
آبایان یک شرکت تولیدکننده مقاطع مختلف پروفیل‌های UPVC است که در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول فعالیت می‌کند. این شرکت با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و رفع نیاز فعالان صنعت ساختمان تاسیس شده است. آبایان همچنین دارای گواهینامه‌ها و افتخارات مختلف ملی و بین‌المللی است و برای تضمین کیفیت محصولات، بیش از ۱۰ نوع آزمایش را در آزمایشگاه مجهز خود انجام می‌دهد.

برندهای آبایان
آبایان سه برند اصلی دارد که آبایان پلاس، آبایان گرین و آبایان اکو نام دارند. این برندها بر اساس نیازهای مختلف مشتریان، محصولاتی در رده‌هایی با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کنند. در ادامه به تفاوت این برندها می‌پردازیم.

آبایان پلاس
آبایان پلاس برند درجه یک آبایان است که دارای لیبل آبی و قرمز است. این برند به واسطه قالبی که دارد و ضخامت جداره داخلی بالا، پروفیل سنگین و مستحکمی را تولید می‌کند. این پروفیل دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت، سرما، ضربه و جوش است.

آبایان پلاس کامل‌ترین دسته پروفیل آبایان است که شامل مقاطع اصلی، تکمیلی و کشویی است. مقاطع اصلی شامل فریم، سش درب و پنجره، پنل، مولین و زهوار تک جداره و دو جداره هستند. مقاطع تکمیلی یا کمکی شامل مقاطعی هستند که با آن‌ها می‌توان پنجره‌ها و فریم‌های خلیجی یا ترکیبی تولید کرد.

مقاطع کشویی که به تازگی و انحصارا توسط آبایان پلاس تولید می‌شوند، شامل مقاطعی هستند که با آن‌ها می‌توان محصولات کشویی را ساخت. این محصولات بیشترین کاربرد را در مناطق شمالی کشور دارند. آبایان پلاس دارای ۱۰ سال ضمانت نامه و قابل رقابت با برند وین تک است.

آبایان گرین
آبایان گرین برندی دیگر از آبایان و دارای لیبل آبی و سبز است. این برند با تغییرات جزئی روی قالب و جداره داخلی آبایان پلاس، پروفیل سبک‌تر و ارزان‌تر را تولید می‌کند. در واقع، پروفیل گرین با همان کیفیت پلاس، اما به همراه برخی تغییرات است و وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری دارد.

این پروفیل همچنین دارای مقاومت خوب در برابر حرارت، سرما، ضربه و جوش است. آبایان گرین فقط شامل مقاطع اصلی است که همان فریم، سش درب و پنجره، پنل، مولین و زهوار تک جداره و دو جداره هستند. این برند دارای ۵ سال ضمانت نامه است.

آبایان اکو
آبایان اکو، پروفیلی اقتصادی را تولید می‌کند که به دلیل تغییر قالب، وزن سبک‌تری دارد. این برند با اعمال تغییرات روی شکل ظاهری و جداره داخلی آبایان پلاس، پروفیل خیلی سبک‌تر و بسیار ارزان‌تر را تولید می‌کند.

این پروفیل در شرایطی استفاده می‌شود که نیاز به مقاومت کمتر در برابر حرارت، سرما، ضربه و جوش باشد. آبایان اکو هم فقط شامل مقاطع اصلی است که همان فریم، سش درب و پنجره، پنل، مولین و زهوار تک جداره و دو جداره هستند. این برند دارای ۵ سال ضمانت نامه است.

بازدید کابینه دولت از کارخانه آبایان در هفته دولت
حتما بخوانید

نتیجه گیری
پروفیل یو پی وی سی یک محصول با کاربردهای متعدد در صنعت ساختمان است که با توجه به نیاز و بودجه مشتریان، می‌توان از برندهای مختلف آن استفاده کرد. آبایان یک شرکت تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی با کیفیت و قابل اعتماد است که سه برند آبایان پلاس، آبایان گرین و آبایان اکو را به بازار عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند با توجه به نياز و بودجه خود، از محصولات مختلف این سه برند استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط