متن خود را برای جستجو وارد کنید

رونمایی از لوگو جدید آبایان

رنگی نو، چهره ای نو

شرکت آبایان پروفیل تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی در و پنجره ، فعالیت خود را از سال 1396 در زمینی به مساحت بیش از 20000 متر مربع و زیربنایی در حدود 10000 متر مربع با هدف کمک به صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی در کشور آغاز کرد . ظرفیت تولید این مجموعه در فاز نخست سالیانه حدود 4000 تن و با 7 قالب بود که در فاز دوم و با افزایش ماشین آلات و تکمیل قالب های تولید به 15 عدد ، به تولید معادل 8000 تن در سال رسید . آبایان پروفیل در ادامه با جذب نمایندگان متعددی از سراسر کشور، دسترسی سریع و آسان فعالان صنعت عمران و ساختمان سازی را به محصولاتش فراهم کرده است.

آبایان در این سال ها با تولید و فروش مقاطع متنوع پروفیل یو پی وی سی همیشه در تلاش بوده تا فعالیت تولیدی و خدمات خود را با نگاه و نظرات مخاطبان همراه کند . رعایت کیفیت در تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مصرف کننده از جمله مسئولیت هایی است که آبایان در قبال جامعه مخاطبان خود و هم راستا با شرایط بازار و نیاز جامعه احساس می کند.

حال آبایان با توجه به نیاز مخاطبین خود و برنامه هایی که در راه دارد در جهت توسعه این برند و افزایش حجم تولید و شروع تبلیغات گسترده در سطح کشور تصمیم بر ری برندینگ گرفته است . این ری برندینگ شامل باز طراحی تمامی لیبل های محصولات می شود . مفاهیم کلی اِلمان ها همانند گذشته تغیری نداشته و فقط طراحی لوگو خود را با نیاز بازار و نگاه مخاطب همراه کرده است.

تولید محصولات آبایان با لیبل جدید
حتما بخوانید

(آبایان) نام کوهی افسانه ای است که آن گونه که در گفته ها و نوشته ها آمده چهل فرسنگ ارتفاع دارد . دلیل انتخاب این اسم برای برند و محصولات مجموعه آبایان پروفیل این است که یک واژه اصیل فارسی و ایرانی است و از آنجا که لوگو یک نشانه است که به صورت گرافیکی طراحی میشود و باید این قابلیت را داشته باشد که به یاد ماندنی بوده و در خاطر باقی بماند ، واژه آبایان نیز استقامت ، استحکام و استواری کوه را در یاد و خاطر مخاطب تداعی میکند.


یکی دیگر از اِلمان های استفاده شده در لوگوی آبایان نماد گوزن است که به گوزن زرد ایرانی اشاره دارد . این نوع گوزن که تا چند سال پیش در آستانه انقراض قرار داشت ولی با تمهیدات انجام شده از خطر انقراض در ایران نجات یافت و اینک در مناطق جنگلی زاگرس و جنگل های گرمسیری خوزستان زندگی میکند . در طراحی جدید رنگ آبی کمرنگ که پیشتر در طراحی لوگو از آن استفاده شده بود جای خود را به رنگ های قرمز و آبی پررنگ داده است . یکی دیگر از تغیرات لوگو در تایپ و نوشتار فارسی و انگلیسی لوگو بوده که نمایانگر آرکی تایپ(Archetype)حاکم و شخصیت قهرمان برند است . (رنگی نو،چهره ای نو) نیز به عنوان شعار این کمپین انتخاب شده که به نوعی گویای تغیرات لوگو و طراحی جدید محصولات است . مخاطبین آبایان همچنین منتظر زبان جدید طراحی و تغیرات عمده در ظاهر و شاکله محصولات آبایان پروفیل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط