متن خود را برای جستجو وارد کنید

بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی چه ویژگی هایی دارد؟

هترین-پروفیل-یو-پی-وی-سی

پیش از آنکه به موضوع بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی بپردازیم، باید با UPVC آشنا شوید. موادی که قاب پنجره‌های دوجداره از آن ساخته می‌شود UPVC است. این ماده بر اساس پودر پلاستیک (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی، UPVC ) ساخته شده و به‌منظور شکل‌دادن به قالب، گرم و تزریق می‌شود. پس از سرد شدن از طریق روش‌های مختلف، UPVC را برش می‌دهند و سپس آماده است تا در پنجره دوجداره به همراه اجزای دیگر مونتاژ شود.

یو پی وی سی تنها ماده‌ای نیست که قاب پنجره‌های دوجداره از آن ساخته شده است. آن‌ها همچنین می‌توانند از چوب و آلومینیوم ساخته شوند. هر سه ماده مزایا و معایب متفاوتی دارند، اما در کل، UPVC بیش‌ترین کاربرد را دارد. علاوه بر این، پنجره‌های دوجداره را می‌توان در اشکال مختلف با مکانیزم‌های مختلف تولید کرد. در ادامه به جنبه‌های بیشتری از این موضوع می‌پردازیم و شما را برای خرید پروفیل درب و پنجره UPVC راهنمایی خواهیم کرد.

بهترین پنجره یو پی وی سی

خرید پنجره‌های جدید، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای خانه است؛ پس باید از نظر قیمت و کیفیت مناسب باشد. عواملی مانند استحکام، دوام، سهولت نگهداری و راحتی نقش کلیدی در انتخاب بهترین پنجره یو پی وی سی دارند.

پنجره‌های UPVC، به‌عنوان اولویت اول سازندگان آپارتمان نسبت به مصالح معمولی مانند چوب یا آلومینیوم ظاهر شده است. بااین‌حال با وجود برندهای مختلف پنجره یو پی وی سی که در بازار موجود است، چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ پیش از خرید پنجره UPVC، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • نوع پروفیل‌های UPVC (بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی بدون سرب ساخته می‌شود)
  • نوع فولاد تقویت‌کننده پروفیل
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • مشخصات شیشه به ‌کاررفته در پنجره
  • پنجره دوجداره
  • عایق صوتی
  • گارانتی
  • امنیت

مقایسه قیمت پنجره آهنی و یو پی وی سی

بهترین پروفیلupvc

مقایسه قیمت پنجره آهنی و یو پی وی سی آنچنان منطقی به نظر نمی‌رسد. پنجره‌های آهنی از نظر مصرف انرژی و اطمینان از امنیت خانه شما مقرون‌به‌صرفه نیستند. همچنین، این پنجره‌ها مستعد اکسیداسیون و خوردگی هستند. بنا بر آنچه گفته شد، هزینه‌ای که ما برای پنجره یو پی وی سی می‌پردازیم برای تأمین امنیت و رفاه بیشتر است و دلیلی برای مقایسه قیمت این پنجره‌ها با سایر پنجره‌های غیراستاندارد نیست.

رتبه‌بندی پروفیل یو پی وی سی

باتوجه‌به اینکه برندهای متعددی پروفیل UPVC تولید می‌کنند، صنعت UPVC به یک حلقه بزرگ تبدیل شده است و هر برندی ادعا می‌کند که آن‌ها بهترین هستند. ما معمولاً به برترین برندها اعتماد داریم و احساس می‌کنیم که آنها بهترین پروفیل در و پنجره را تولید می‌کنند. برند آبایان جزو بهترین برند‌های تولید پنجره یو پی وی سی است و پنجره‌های دوجداره را با استانداردترین کیفیت تولید می‌کند. با این‌حال، از کجا بفهمیم پروفیل پنجره شما دارای رتبه A است؟

اگر پروفیل پنجره شما با مواد بدون سرب طراحی شده و استانداردهای بازار را رعایت کرده است، کیفیت آن بالاتر می‌رود. همچنین، اگر از تقویت‌کننده‌های فولادی گالوانیزه استفاده شده باشد، رتبه پروفیل پنجره شما تا A می‌رسد و به بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی دست پیدا کرده‌اید.

توری پلیسه چیست؟ نحوی کاربرد آن در پنجره دوجداره
حتما بخوانید

معیار سنجش پروفیل یو پی وی سی

پروفیل‌های یو پی وی سی مقاطع چند محفظه‌ای هستند که برای استحکام با فولاد تقویت شده‌اند. به‌عبارت‌دیگر، پروفیل‌ها قابی را تشکیل می‌دهند که شیشه‌ها در آن نصب شده‌اند. در اینجا چند معیار مهم سنجش پروفیل یو پی وی سی را توضیح می‌دهیم که به شما در خرید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی کمک می‌کند:

  • استفاده از مواد اولیه: اگر روش تولید بی‌ عیب‌ و نقص باشد و از مواد اولیه مناسب استفاده شود، محصول طراحی شده عالی خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان از نظر کیفیت و کمیت مواد اولیه کوتاهی می‌کنند. این منجر به ایجاد پروفیل‌های نازک و ضعیف می‌شود.
  • فن آوری: برای تولید چندین پروفیل پنجره UPVC در یک‌زمان، برخی تولیدکنندگان جنبه‌های تکنولوژیکی خود را به خطر می‌اندازند. آن‌ها از جایگزین‌های تکنولوژیکی ارزان‌تری استفاده کرده و به صورت عمده تولید می‌کنند در حالی که کیفیت پایین‌تر است. این کار منجر به تولید پروفیل‌های شکننده می‌شود و پس از مدتی پروفیل‌ها دچار خوردگی، فرورفتگی و پوسیدگی می‌شوند.
  • مصرف انرژی: بهترین پروفیل‌های پنجره با مواد بدون سرب و ترکیبات سبک‌تر تولید می‌شوند. درحالی‌که پروفیل‌های پنجره نامرغوب که با خاکستر طراحی شده‌اند، نازک‌تر هستند و توانایی صرفه‌جویی در انرژی را ندارند. با استفاده از پروفیل‌های پنجره‌ای که به‌درستی تولید می‌شوند، می‌توانید تا ۳۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و همچنین فضا را عایق نگه دارید.
  • دوام: پروفیل‌های تحتانی در برابر شرایط آب‌وهوایی مقاوم نیستند و می‌توانند در هر نقطه آسیب ببینند. بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی با ترکیبات محکم و فناوری عایق صدا تولید می‌شود تا برای یک عمر (بیش از ۳۰ سال) دوام بیاورد.

بهترین مارک پنجره دوجداره

مارک‌های مختلفی از پنجره دوجداره در بازار موجود است، با این حال پروفیل‌های تولید شده آبایان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. پروفیل‌های آبایان تمام ویژگی‌های مهم برای بهترین پروفیل پنجره دوجداره را دارا است.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با UPVC و معیارهای انتخاب بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی، آشنا کنیم. پنجره‌های یو پی وی سی مقاوم و عایق صدا هستند و آرامش و امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورند. شما کدام یک از برندهای پنجره UPVC را تا کنون خریداری کرده‌اید؟ از تجربیات خود برای ما بگویید.
برای آشنایی با مدل پنجره یو پی وی سی و انواع پروفیل های به بلاگ آبایان و برای خرید پروفیل درب و پنجره upvc به صفحه محصولات سر بزنید.

سوالات متداول

  1. بهترین پروفیل پنجره یو پی وی سی را از کجا باید تهیه کرد؟
    شرکت “آبایان” با هدف کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی ، با تولید و توزیع پروفیل‌های UPVC یکی از بهترین انتخاب ها برای تهیه پروفیل پنجره یو پی وی سی است.
  2. چگونه پنجره upvc را انتخاب کنم؟
    بهتر است برای انتخاب پروفیل پنجره upvc با کارشناسان آبایان پروفیل تماس بگیرید ، یا به آن ها ایمیل بزنید و یا فرم درخواست در پایین صفحه را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
  3. چرا پنجره های یو پی وی سی بهترین هستند؟
    پایداری رنگ، پایداری شکل درب و پنجره، عدم پوسیدگی و عمر طولانی، سهولت در نصب، نظافت آسان.
  4. کدام رنگ برای پنجره  یو پی وی سی بهتر است؟
    قاب‌های پنجره‌های تیره برای کسانی که مبلمان و درهای چوبی تیره را ترجیح می‌دهند، بسیار خوب عمل می‌کنند.اما بدلیل جذب کمتر حرارت تابش نور خورشید بهتر است از رنگ سفید استفاده شود.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط