متن خود را برای جستجو وارد کنید

چرا باید از پروفیل‌های مستحکم یو پی وی سی آبایان برای در و پنجره استفاده کنید؟

پروفیل یو پی وی سی یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد در صنعت ساختمان به شمار می‌رود که دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر روش‌های ساخت در و پنجره است.

به گزارش اخبار ساختمان، پروفیل یو پی وی سی یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد در صنعت ساختمان به شمار می‌رود که دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر روش‌های ساخت در و پنجره است. قطعا افرادی که از این محصولات استفاده می‌کنند، انتظار دارند که پروفیل‌ها با استفاده از مواد اولیه درجه یک و فناوری پیشرفته تولید شوند تا از بهترین ویژگی‌های فنی برخوردار باشند.

آبایان یکی از برترین تولیدکنندگان پروفیل‌های یو پی وی سی در ایران است که با داشتن چندین سال تجربه و استفاده از نظرات مشتریان، محصولاتی باکیفیت و دارای بهترین ویژگی‌های فنی را تولید می‌کند. در اینجا به برخی از ویژگی‌های فنی منحصر به فرد پروفیل آبایان اشاره می‌کنیم تا بتوانید با دید بازتری نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید:

استحکام بالا

مهم‌ترین عامل در انتخاب پروفیل، استحکام آن است. محصولات آبایان با داشتن قطعات فلزی داخل قالب، می‌توانند بار و فشارهای بسیار بالا را هم تحمل کرده و در برابر شکستگی، خوردگی، تغییر شکل و تغییر رنگ تا سال‌ها مقاومت داشته باشند.
 

پروفیل‌های آبایان با داشتن طراحی خاص خود که مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا است، تحت آزمایش‌های مختلف، بهترین عملکرد را نسبت به دیگر محصولات بازار  داشته‌اند. استحکام بالای محصولات آبایان موجب شده که مشتریان خیال‌شان علاوه بر امنیت و ثبات ساختمان، نسبت به هزینه‌های پایین نگهداری و تعمیر نیز راحت باشد.
 

پروفیل‌های آبایان به راحتی شکسته نمی‌شوند، تغییر شکل نمی‌دهند و نیازی به رنگ‌کاری و جوشکاری ندارند. استحکام بالای این پروفیل‌ها موجب شده که امکان ساخت در و پنجره با ابعاد و شکل‌های مختلف و در مقاوم‌ترین فرم، فراهم باشد.

علت بخار زدن پنجره دو جداره چیست؟
حتما بخوانید

عایق حرارت و صوت

پروفیل‌های آبایان، به خوبی جلوی انتقال حرارت و صدا را می‌گیرند. جلوگیری از نفوذ گرما به داخل ساختمان، موجب می‌شود که در مصرف انرژی به طور قابل توجهی صرفه‌جویی شده و رطوبت به حد اعتدال برد. همچنین، عدم انتقال صداهای نامطلوب در فضای شهری، فضای آرام و دلنوازی را برای ساکنین ساختمان فراهم می‌کند.

قابل بازیافت

پروفیل‌های آبایان کاملا قابل بازیافت هستند و علاوه بر داشتن کیفیت بسیار بالا، آسیبی به محیط زیست نمی‌رسانند. امروزه این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائل در ساخت‌وساز به شمار می‌رود. این ویژگی محصولات آبایان موجب شده که پروفیل‌های این شرکت دوستدار محیط زیست باشند و به کاهش آلودگی کمک کنند.

مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

پروفیل‌های آبایان با داشتن بهترین کیفیت ساخت، در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی دارند. شرایط گوناگون مانند تابش نور شدید خورشید، سرما، گرما، باران و بادهای شدید، تاثیری بر عملکرد محصولات آبایان ندارند و خصوصیات فنی این محصولات در تمام شرایط، یکسان خواهد بود.

غیرقابل اشتعال

پروفیل‌های آبایان دارای بهترین نوع پلی وینیل کلراید است که در صورت آتش‌سوزی در محیط، حریق را به بقیه بخش‌ها منتقل نمی‌کنند. این ویژگی باعث شده که پروفیل‌های آبایان، سطح بالایی از امنیت را برای ساختمان‌ها و ساکنین آن‌ها فراهم کنند.

جمع‌بندی

در این بخش، به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های پروفیل‌های آبایان پرداختیم. اگر به دنبال ساخت در و پنجره با بالاترین استحکام و بهترین عملکرد و کیفیت هستید، پروفیل‌های آبایان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط